Oferty pracy

Zarządzanie cudzymi kompetencjami obliguje nas do stałego podnoszenia poziomu jakości własnych usług. Wyzwania są naszą pasją.
https://www.goldenoreitc.pl/wp-content/uploads/2020/08/floating_image_14.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Oferty pracy

2024-06-06

ANALITYK SYSTEMOWO – BIZNEZOWY

Aktualne
Full time, Hybrydowo, Warszawa
Opublikowano 2 tygodnie temu

   

Dla klienta z branży bankowej poszukujemy kandydata na stanowisko Analityka systemowo – biznesowego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe informatyczne (lub inne techniczne)
  • minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 5 lat na stanowisku analityka systemowego
  • doświadczenie w zakresie: zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych
  • warsztat analityczny oparty o kreatywne rozwiązywanie problemów, strukturyzowanie i generalizowanie
  • doświadczenie we współpracy z jednostkami finansowo-księgowymi: zrozumienie potrzeb i wymagań obszarów zajmujących się księgowością, efektywna komunikacja z osobami operującymi pojęciami z domeny finansów i księgowości, znajomość zasad rachunkowości, planów kont i scenariuszy księgowych, mechanizmów zamykania okresów itp.
  • doświadczenie w pracy z systemami finansowo-księgowymi: znajomość architektury i funkcjonalności systemów odpowiedzialnych za księgowość, rozrachunki, amortyzację środków trwałych i zarządzanie płatnościami w dużych organizacjach
  • zdolność do efektywnego zarządzania procesem integracji rozwiązań z istniejącymi systemami firmy
  • biegła znajomość języka SQL na poziomie umożliwiającym przeprowadzanie złożonej analizy danych
  • bardzo dobra znajomość składni procedur składowanych PL/SQL bazy danych Oracle
  • umiejętność definiowania algorytmów z wykorzystaniem języka UML
  • umiejętność modelowania procesów biznesowych w oparciu o notację BPMN
  • znajomość narzędzi typu CASE (np. Enterprise Architect)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne

Zakres obowiązków:

  • współodpowiedzialność za przeprowadzenie projektu migracji i wdrożenia głównego systemu finansowo-księgowego
  • przejęcie wiedzy od obecnego dostawcy systemu na bazie kodów źródłowych i dokumentacji
  • pozyskanie wiedzy na temat systemów finansowych dostawcy poprzez dokumentację, kod PL/SQL, struktury bazy danych oraz warsztaty z ekspertami
  • wdrożenie mechanizmów CI/CD niezbędnych do utrzymania i rozwoju podstawowych funkcjonalności systemu
  • przeprowadzenie refactoringu kodu
  • przygotowanie materiału analitycznego dla programistów na podstawie pozyskanej wiedzy w ramach utrzymania i rozwoju systemów finansowo-księgowych
  • tworzenie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji systemowej
  • udział w przygotowaniu planu testów oraz weryfikacja scenariuszy testowych
  • koordynowanie wdrażania i testowania zmian na poszczególnych środowiskach wytwórczych
  • współpraca z analitykami innych zespołów w zakresie planowania zależności i integracji międzysystemowych

Mile widziane:

  • znajomość platformy Oracle Forms and Reports
  • znajomość narzędzi IDE i Oracle Designer
  • doświadczenie w optymalizacji wydajności zapytań SQL
  • szkolenia i certyfikaty z zakresu: SQL, PL/SQL, Oracle, Java
  • certyfikat ISTQB

Dodatkowe informacje:

  • wymiar pracy: od poniedziałku do piątku po 8 godzin, w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00
  • stanowisko pracy: zapewniamy w pełni funkcjonalny i zabezpieczony sprzęt do pracy, wraz z niezbędnym oprogramowaniem
  • dobra atmosfera – istotne są dla nas takie wartości jak: koleżeństwo, otwartość, szacunek, wzajemna pomoc i wsparcie w rozwoju

Proponujemy:

  • pracę w świetnej atmosferze w banku, który spełnia wymogi regulacyjne, ale dzięki prostej i nierozbudowanej strukturze pozwala prowadzić prace projektowe bez zbędnych ograniczeń
  • wdrożenie oraz przekazanie doświadczeń w zakresie technologii stosowanych w banku, procedur,
    możliwych rozwiązań, współpracy
  • piątki z rozwojem, czyli liczne szkolenia oferowane przez bank

Stabilne warunki zatrudnienia – oferta zakłada długofalową współpracę w oparciu o B2B lub UoP.

Współpraca jest w formie hybrydowej – raz na dwa tygodnie pracy spotkasz się w biurze z zespołem (siedziba w Warszawie).

Wymiar godzin: Pełny etat.

Rekrutacja jest jednoetapowa, finalny feedback w ciągu 1 tygodnia od rozmowy.

Cechy oferty pracy

StanowiskoJOBS

Aplikuj online

Wymagany jest prawidłowy adres e-mail.
Podziel się