Aktualne
Full time, Hybrydowo, Warszawa
Opublikowano 5 miesięcy temu
Dla klienta z branży finansowej poszukujemy kandydata na stanowisko Technicznego analityka systemowego.
Engineering System Analyst to stanowisko łączące elementy analizy systemowej, inżynierii oprogramowania oraz zapewniania jakości oprogramowania. Osoba na tym stanowisku pełni rolę pomostu między zespołami technicznymi a biznesowymi, zapewniając, że systemy informatyczne są projektowane i utrzymywane zgodnie z wymaganiami oraz przy zapewnieniu najwyższych standardów jakości.
Wymagania:
- minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość metodologii zbierania wymagań oraz analizy systemowej
- umiejętność tworzenia diagramów UML, BPMN oraz innych technik modelowania
- doświadczenie w pracy metodykami zwinnymi, w tym z SCRUM
- doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania wymaganiami
- znajomość narzędzi do automatyzacji scenariuszy testowych
- znajomość języka SQL oraz podstaw programowania
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- zdolność do pracy zespołowej oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Główne zadania:
- Analiza wymagań:
a. odbieranie i analizowanie wymagań biznesowych dostarczonych przez analityka biznesowego
b. przekształcanie wymagań biznesowych w szczegółowe specyfikacje techniczne i systemowe
c. definiowanie wymagań niefunkcjonalnych systemu w oparciu o zatwierdzone standardy zespołów utrzymania, rozwoju systemów oraz bezpieczeństwa IT - Projektowanie rozwiązań:
a. opracowywanie koncepcji i modeli rozwiązań systemowych, które spełniają wymagania biznesowe
b. współpraca z architektami systemów, pozostałymi analitykami systemowymi, programistami oraz innymi członkami zespołu IT w celu projektowania wydajnych i skalowalnych rozwiązań
c. proponowanie optymalnych rozwiązań systemowych wspierających osiągnięcie celu biznesowego
d. przygotowywanie rozwiązań proof-of-concept jako element dokumentacji dla zespołów wykonawczych
e. opracowywanie studiów wykonalności dla nowych rozwiązań oraz zmian istniejących systemów rozwijanych in-house lub zamawianych u dostawców zewnętrznych
f. tworzenie map przepływów procesów oraz danych między systemami - Wsparcie implementacji:
a. przekazywanie szczegółowych analiz technicznych zespołom deweloperskim w celu wytworzenia oprogramowania
b. wsparcie zespołów deweloperskich podczas realizacji projektów, zapewniając zgodność z wymaganiami - Zapewnianie jakości oprogramowania:
a. wsparcie przy tworzeniu testów automatycznych i manualnych
b. rozwój i utrzymanie frameworków testowych
c. wsparcie w zakresie implementacji testów jednostkowych, integracyjnych, systemowych oraz akceptacyjnych
d. udział w procesie tworzenia scenariuszy testowych
e. upewnianie się, że wszystkie aspekty produktu są testowane i spełniają określone wymagania - Zarządzanie dokumentacją:
a. tworzenie i utrzymywanie dokumentacji projektowej, technicznej i użytkowej
b. zapewnienie, że wszystkie zmiany są odpowiednio udokumentowane i zgodne z wymogami regulacyjnymi oraz wewnętrznymi standardami - Współpraca z członkami zespołów projektowych:
a. ścisła współpraca z analitykiem biznesowym w celu doprecyzowania wymagań biznesowych
b. organizowanie i prowadzenie spotkań analitycznych
c. ścisła współpraca z architektami oraz zespołami deweloperskimi (wewnętrznymi oraz zaangażowanych dostawców)
d. ścisła współpraca z PMO w celu efektywnego zarządzania produktami prac projektów, definiowaniem wymaganych prac projektowych oraz informowaniem o postępie ich realizacji i o zidentyfikowanych ryzykach projektowych
e. uczestnictwo w spotkaniach z interesariuszami w celu lepszego zrozumienia ich potrzeb i wymagań - Monitorowanie i doskonalenie:
a. analiza działania wdrożonych rozwiązań, identyfikacja obszarów do poprawy oraz wprowadzanie usprawnień
b. monitorowanie trendów technologicznych oraz rekomendowanie nowych technologii i narzędzia - Współpraca i Komunikacja:
a. współpraca z zespołami deweloperskimi, analitykami biznesowymi oraz innymi interesariuszami w celu koordynowania działań związanych z utrzymaniem i rozwojem aplikacji
b. kooperacja z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami w celu zaprojektowania optymalnych rozwiązań
c. wykonywanie obowiązków innych niż powyższe, powierzonych pracownikowi na mocy polecenia przełożonego, a mieszczących się w obszarze kompetencji Pracownika
Zatrudnienie w oparciu o UoP lub umowę B2B.
Cechy oferty pracy
Stanowisko | JOBS |