Oferty pracy

Zarządzanie cudzymi kompetencjami obliguje nas do stałego podnoszenia poziomu jakości własnych usług. Wyzwania są naszą pasją.
https://www.goldenoreitc.pl/wp-content/uploads/2020/08/floating_image_14.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Oferty pracy

2024-04-10

GOOGLE ANALYTICS / GOOGLE TAG MANAGER EXPERT

Aktualne
Full time, Hybrydowo, Wrocław
Opublikowano 3 tygodnie temu

   

Dla klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko Google Analytics / Google Tag Manager Experta.

Wymagania:

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
  • Samodzielność i umiejętność inicjowania nowych pomysłów w zakresie analiz
  • Gotowość do ciągłego rozwoju (motywacji w zakresie samodzielnego poszukiwania i zdobywania wiedzy)
  • Kreatywność we wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Doświadczenie związane z analizą danych – min. 2-3 lata
  • Zaawansowana znajomość narzędzi Google (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery)
  • Znajomość HTML/CSS i JavaScript: podstawowa wiedza w zakresie HTML, CSS i JavaScript w celu implementacji i rozwiązywania problemów z tagami
  • Dobra znajomość SQL (PostgreSQL)
  • Znajomość dodatkowych narzędzi wspierających analitykę webowo-mobilną (np. Amplitude) oraz doświadczenie w ich wdrażaniu będzie dużym atutem.

Zakres obowiązków:

  • Implementacja i konfiguracja narzędzi Google wspierających analitykę (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery): ustawianie i utrzymanie śledzenia danych, w tym
    konfiguracja zdarzeń, konwersji i segmentacji użytkowników
  • Wdrażanie nowych narzędzi analitycznych: inicjowanie i zarządzanie wdrażaniem nowych narzędzi analitycznych, takich jak np. Amplitude, dla lepszego zrozumienia zachowań
    użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
  • Wsparcie w działaniach marketingowych: wykorzystanie analiz do wsparcia strategii marketingowych, w tym kampanii reklamowych (performance marketing), SEO/SEM i e-mail
    marketingu
  • Optymalizacja działania stron i aplikacji mobilnych: współpraca z zespołami produktowymi i marketingowymi w celu optymalizacji działania user experience i konwersji.
  • Analiza danych i raportowanie: regularne analizowanie zebranych danych, identyfikacja trendów, tworzenie raportów i prezentowanie wniosków strategicznych
  • Integracja danych z różnych źródeł z wykorzystaniem Google BigQuery
  • Monitorowanie bezpieczeństwa danych i bieżących regulacji prawnych związanych z analityką webowo-mobilną: zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych
  • Szkolenia i konsultacje: edukowanie zespołów wewnętrznych w zakresie najlepszych praktyk związanych z narzędziami analitycznymi

Mile widziane:

  • Mile widziana znajomość Tableau.

Proponujemy:

  • ciekawą pracę w fajnej, rozwojowej firmie
  • dużą swobodę w kreowaniu własnego stanowiska pracy i zakresu obowiązków
  • całkiem słuszne wynagrodzenie
  • wygodne biuro w centrum Wrocławia (Grunwaldzki Center)
  • elastyczność w organizacji pracy
  • pracę w trybie hybrydowym (3 dni w biurze / 2 dni home-office)
  • poza tym: pakiet benefitów

Cechy oferty pracy

StanowiskoJOBS

Aplikuj online

Wymagany jest prawidłowy adres e-mail.
Podziel się