Aktualne
Full time, Hybrydowo, Wrocław
Opublikowano 3 tygodnie temu
Dla klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko Google Analytics / Google Tag Manager Experta.
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Samodzielność i umiejętność inicjowania nowych pomysłów w zakresie analiz
- Gotowość do ciągłego rozwoju (motywacji w zakresie samodzielnego poszukiwania i zdobywania wiedzy)
- Kreatywność we wdrażaniu nowych rozwiązań
- Doświadczenie związane z analizą danych – min. 2-3 lata
- Zaawansowana znajomość narzędzi Google (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery)
- Znajomość HTML/CSS i JavaScript: podstawowa wiedza w zakresie HTML, CSS i JavaScript w celu implementacji i rozwiązywania problemów z tagami
- Dobra znajomość SQL (PostgreSQL)
- Znajomość dodatkowych narzędzi wspierających analitykę webowo-mobilną (np. Amplitude) oraz doświadczenie w ich wdrażaniu będzie dużym atutem.
Zakres obowiązków:
- Implementacja i konfiguracja narzędzi Google wspierających analitykę (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery): ustawianie i utrzymanie śledzenia danych, w tym
konfiguracja zdarzeń, konwersji i segmentacji użytkowników - Wdrażanie nowych narzędzi analitycznych: inicjowanie i zarządzanie wdrażaniem nowych narzędzi analitycznych, takich jak np. Amplitude, dla lepszego zrozumienia zachowań
użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. - Wsparcie w działaniach marketingowych: wykorzystanie analiz do wsparcia strategii marketingowych, w tym kampanii reklamowych (performance marketing), SEO/SEM i e-mail
marketingu - Optymalizacja działania stron i aplikacji mobilnych: współpraca z zespołami produktowymi i marketingowymi w celu optymalizacji działania user experience i konwersji.
- Analiza danych i raportowanie: regularne analizowanie zebranych danych, identyfikacja trendów, tworzenie raportów i prezentowanie wniosków strategicznych
- Integracja danych z różnych źródeł z wykorzystaniem Google BigQuery
- Monitorowanie bezpieczeństwa danych i bieżących regulacji prawnych związanych z analityką webowo-mobilną: zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych
- Szkolenia i konsultacje: edukowanie zespołów wewnętrznych w zakresie najlepszych praktyk związanych z narzędziami analitycznymi
Proponujemy:
- ciekawą pracę w fajnej, rozwojowej firmie
- dużą swobodę w kreowaniu własnego stanowiska pracy i zakresu obowiązków
- całkiem słuszne wynagrodzenie
- wygodne biuro w centrum Wrocławia (Grunwaldzki Center)
- elastyczność w organizacji pracy
- pracę w trybie hybrydowym (3 dni w biurze / 2 dni home-office)
- poza tym: pakiet benefitów
Cechy oferty pracy
Stanowisko | JOBS |