Dla klienta z branży bankowej poszukujemy kandydata na stanowisko Administratora Contact Center.
Jesteśmy zespołem specjalistów IT utrzymujących systemy/aplikacje obsługi Contact Center, w ramach którego zapewniamy dostępność różnych sposobów komunikacji z Bankiem: telefoniczny, mailowy, chat, video, social media, SMS, boty.
Naszym celem jest projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych – OmniChannel.
Pracujemy w stale zmieniającym się otoczeniu, co stawia przed nami nowe wyzwania, nowe możliwości i wzbogaca nas o nowe doświadczenia.
Główne zadania na tym stanowisku:
- Administracja aplikacjami bankowymi pracującymi w środowisku hybrydowym: MS Windows, Cloud, Kubernetes
- Identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów z zakresu aplikacji / systemu operacyjnego / środowiska hybrydowego
- Agregacja oraz analiza logów aplikacji / systemu (np. Splunk)
- Monitorowanie działania aplikacji (m.in. za pomocą: SCOM, Grafana, Dynatrace)
- Udział w projektach związanych z wdrażaniem i rozwojem aplikacji
- Ścisła współpraca z administratorami i deweloperami w ramach obszaru Contact Center i całej organizacji
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie utrzymania aplikacji i infrastruktury.
Wymagane:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne tj. informatyka, elektronika, telekomunikacja
- Doświadczenie w administrowaniu aplikacjami w środowisku Windows (dla Kubernetes i Cloud będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w pracy z narzędziami CI/CD (np. TeamCity, Jenkins, Terraform)
- Umiejętność tworzenia skryptów w Pythonie, PowerShell lub innych językach skryptowych
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
- Umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji technicznej w jęz. angielskim
- Wiedza z zakresu rozwiązań chmurowych i konteneryzacyjnych
- Otwartość w porozumiewaniu się i pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Nastawienie na współpracę w grupie i wymianę wiedzy
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- Komunikatywność
- Zaangażowanie.
Mile widziane są:
- Znajomość baz danych MSSQL, umiejętność tworzenia zapytań w T-SQL
- Doświadczenie w zarządzaniu systemami obsługi Contact Center (interakcje telefoniczne, mail, czat, video, SMS, AI)
- Doświadczenie w pracy z metodologiami Scrum, Kanban.
Proponujemy:
- Pracę w banku, który posiada jeden z największych działów IT w Polsce – ok. 1 500 pracowników
- Okazja do współpracy z doskonałymi specjalistami, którzy bardzo chętnie dzielą się wiedzą
- Różnorodność narzędzi zapewnia rozwój i brak monotonii
- Dobra atmosfera w zespole – istotne są dla nas takie wartości jak: otwartość, szacunek, wzajemna pomoc i wsparcie w rozwoju
- Cenimy pasje naszych pracowników, dlatego u nas doświadczysz work-life balance.
Stabilne warunki zatrudnienia – oferta zakłada długofalową współpracę w oparciu o B2B lub UoP.
Współpraca jest w formie hybrydowej – raz na dwa tygodnie pracy spotkasz się w biurze z zespołem (siedziba w Łodzi).
Wymiar godzin: Pełny etat.
Rekrutacja jest jednoetapowa, finalny feedback w ciągu 1 tygodnia od rozmowy.
Cechy oferty pracy
Stanowisko | JOBS |