Oferty pracy

Zarządzanie cudzymi kompetencjami obliguje nas do stałego podnoszenia poziomu jakości własnych usług. Wyzwania są naszą pasją.
https://www.goldenoreitc.pl/wp-content/uploads/2020/08/floating_image_14.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Oferty pracy

2024-02-19

ADMINISTRATOR CONTACT CENTER

Aktualne
Full time, Hybrydowo, Łódź
Opublikowano 2 miesiące temu

   

Dla klienta z branży bankowej poszukujemy kandydata na stanowisko Administratora Contact Center.

Jesteśmy zespołem specjalistów IT utrzymujących systemy/aplikacje obsługi Contact Center, w ramach którego zapewniamy dostępność różnych sposobów komunikacji z Bankiem: telefoniczny, mailowy, chat, video, social media, SMS, boty.

Naszym celem jest projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych – OmniChannel.

Pracujemy w stale zmieniającym się otoczeniu, co stawia przed nami nowe wyzwania, nowe możliwości i wzbogaca nas o nowe doświadczenia.

Główne zadania na tym stanowisku:

  • Administracja aplikacjami bankowymi pracującymi w środowisku hybrydowym: MS Windows, Cloud, Kubernetes
  • Identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów z zakresu aplikacji / systemu operacyjnego / środowiska hybrydowego
  • Agregacja oraz analiza logów aplikacji / systemu (np. Splunk)
  • Monitorowanie działania aplikacji (m.in. za pomocą: SCOM, Grafana, Dynatrace)
  • Udział w projektach związanych z wdrażaniem i rozwojem aplikacji
  • Ścisła współpraca z administratorami i deweloperami w ramach obszaru Contact Center i całej organizacji
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie utrzymania aplikacji i infrastruktury.

Wymagane:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne tj. informatyka, elektronika, telekomunikacja
  • Doświadczenie w administrowaniu aplikacjami w środowisku Windows (dla Kubernetes i Cloud będzie dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami CI/CD (np. TeamCity, Jenkins, Terraform)
  • Umiejętność tworzenia skryptów w Pythonie, PowerShell lub innych językach skryptowych
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
  • Umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji technicznej w jęz. angielskim
  • Wiedza z zakresu rozwiązań chmurowych i konteneryzacyjnych
  • Otwartość w porozumiewaniu się i pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Nastawienie na współpracę w grupie i wymianę wiedzy
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
  • Komunikatywność
  • Zaangażowanie.

Mile widziane są:

  • Znajomość baz danych MSSQL, umiejętność tworzenia zapytań w T-SQL
  • Doświadczenie w zarządzaniu systemami obsługi Contact Center (interakcje telefoniczne, mail, czat, video, SMS, AI)
  • Doświadczenie w pracy z metodologiami Scrum, Kanban.

Proponujemy:

  • Pracę w banku, który posiada jeden z największych działów IT w Polsce – ok. 1 500 pracowników
  • Okazja do współpracy z doskonałymi specjalistami, którzy bardzo chętnie dzielą się wiedzą
  • Różnorodność narzędzi zapewnia rozwój i brak monotonii
  • Dobra atmosfera w zespole – istotne są dla nas takie wartości jak: otwartość, szacunek, wzajemna pomoc i wsparcie w rozwoju
  • Cenimy pasje naszych pracowników, dlatego u nas doświadczysz work-life balance.

Stabilne warunki zatrudnienia – oferta zakłada długofalową współpracę w oparciu o B2B lub UoP.

Współpraca jest w formie hybrydowej – raz na dwa tygodnie pracy spotkasz się w biurze z zespołem (siedziba w Łodzi).
Wymiar godzin: Pełny etat.

Rekrutacja jest jednoetapowa, finalny feedback w ciągu 1 tygodnia od rozmowy.

Cechy oferty pracy

StanowiskoJOBS

Aplikuj online

Wymagany jest prawidłowy adres e-mail.
Podziel się